27 травня 2020

Дистанційне навчання. 27.05.2020.

Навколишній світ
Тема. Людина- усюди людина.
1. Любі учні, я пропоную вам зробити творчу роботу на задану тему ( це завдання на 2 уроки-27,28 травня). Що це буде ( малюнок, колаж, аплікація,збірка творів, самостійно складений вірш...), залежить від вас.
2. Готову роботу сфотографуйте і скиньте мені для перевірки на вайбер.
Я знаю, у вас все вийде чудово.

Українська мова
Тема. Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання листа " Якими ми стали".
Діти, я пропоную вам написати ( на окремому аркуші паперу) лист, про те які зміни відбулися у вашому житті за 4 роки навчання в школі.
Буду чекати ваших листів.

Математика
Тема. Визначення за графіком руху положення об'єктів у заданий момент часу, швидкості і напрямку їх руху.
1. Уважно перегляньте відео.
2. Виконайте завдання №4 на ст.77
3. Скиньте, будь ласка, мені на вайбер тільки відповіді завдання №4

Немає коментарів:

Дописати коментар