07 травня 2020

Дистанційне навчання. 08.05.2020.

Українська мова
Тема. Урок розвитку зв'язного мовлення. Твір "Моя матуся"
1. Добери синоніми до слова мама- ненька,...
2. Продовж ланцюжки слів.
Обличчя - ніжне,...
Очі - замріяні,...
Усмішка- чарівна,...
Руки - ласкаві,...
Серце - щире,..
3. З чим або з ким можна порівняти маму?
Із сонечком,...
4. Доберіть прикметники, які описують зовнішність твоєї мами.
Мама (яка?) вродлива,...
5. Доберіть прикметники, які описують характер твоєї мами.
Мама (яка?) привітна,...
6. Доберіть дієслова, які найбільш влучно розкажуть про матусю.
Мама любить, готує,..
7. Запишіть план твору "Моя матуся"
8. Використовуючи матеріал попередніх завдань, напишіть про свою матусю.
9. Скиньте мені на вайбер твір "Моя матуся".

Читання
Тема. В.Нестайко "Із сміхом треба бути обережним", Г.Малик "Мавпині іменини"
Повправлятись у виразному читанні цих гумористичних творів.

Математика
Тема. Повторення і закріплення вивченого
1. Вікторина " Хочу все знати". Ст.41 №8. Перевірити - "Дзвоник другові"
2. Розв'яжіть задачі на ст.42 №11. Перевірка за еталоном :а-6 2/4; б- 49 2/5.

Основи здоров'я
Тема. Звички і здоров'я
Любі діти, я пропоную вам переглянути це відео і виконувати корисні поради.

Немає коментарів:

Дописати коментар