16 квітня 2020

Дистанційне навчання. 16.04.2020

Навколишній світ
Тема. Особливості природи материків Землі
1. Опрацюйте матеріал підручника на ст.28-30, виконайте завдання 9-12 ( в підручнику)
2. Підготуйте, на окремому аркуші паперу, творчу роботу .Див. ст.30 з.13-14 (на вибір)
3. Скиньте вашу роботу мені на вайбер.
Математика
Любі учні, я перевірила ваше завдання з математики на кмітливість, і була вами трошки не задоволена. Бо тільки Бубенець М., Хлонь В., Короткевич Я. виконали завдання на 12 балів;  Богославський І., Бузовська А., Андрусенко В.- на 9 балів. А решта - 0 балів, 3 бали, 6 балів. Я пропоную вам ще раз, дуже уважно, пройти ці завдання. І сподіваюсь, що ви мене не розчаруєте.

Тема. Розгорнутий кут. Суміжні кути.
1. Уважно перегляньте відео.
2. Розгляньте завдання в підручнику на ст.8 № 2, 4, 6 (усно)
3. Виконайте письмово (в підручнику) завдання №7 на ст.9


Немає коментарів:

Дописати коментар