17 березня 2020

Дистанцiйне навчання. 18.03.2020

Математика 
Підготовка до ДПА- виконати к.р.№14



Українська мова
Опрацюйте правило на с.134.
Прочитайте казку.

Суперечка
      Корова, кінь і собака говорять  між собою, кого хазяїн більше любить.
Кінь говорить: «Хазяїн більше любить мене. Я йому плуг тягаю, дрова з лісу вожу. Сам хазяїн на мені в місто їздить».
       А корова говорить: «Ні, хазяїн більше любить мене. Я всю його сімю молоком годую».
      Собака як загарчить: «Ні, мене. Я хазяйське добро стережу».
      Почув чоловік цю суперечку і говорить: «Не сперечайтеся. Ви всі мені потрібні. Кожен хороший на своєму місці».
                                                                                                     К. Ушинський

·       Що в цьому тексті вам не сподобалося?
·       Що потрібно  зробити, аби слова не повторювалися в тексті?
·       Як називаються слова, близькі за значенням?
·       Якими дієсловами потрібно замінити дієслово говорить? Запишiть змiнений текст.
  
Ознайомлення з навколишнiм свiтом

Немає коментарів:

Дописати коментар